× Naslovna Informacije Prijava Objave Multimedija Facebook Instagram Strava klub
Prijavi se

Objave

|

Kategorija: Trkačke priče

Zašto trčim?

Zašto trčim? Ovo pitanje, za mene, predstavlja više od jednog jednostavnog pitanja. Živim da bih trenirao. Plivao, vozio bicikl i trčao. Možda bi ovo bio najjednostavniji i najpribližniji odgovor za sve što osećam prema sportu, ujedno i prema trčanju kao neizostavnom segmentu triatlona. Trčanje sam oduvek voleo, ali je ljubav prema biciklizmu bila jača, pa je tako izbor prvog sporta bio na strani biciklizma, sve do pojave triatlona, kroz koji počinjem da upoznajem i atletiku, ali i sebe.

|

Kategorija: Trkačke priče

Tri-tim Čačak

Pozdrav drugari, pišem ispred naše male grupice, Čačak trči – Tri tim Čačak. Kao rekreativci naša grupica je aktivna nešto više od godinu dana, i trudimo se da okupimo sve koji žele i vole da trče. Ovom prilikom bih želela da pozovem sve koji su dobre volje, trkače i one koji to žele da postanu, godine naravno nisu bitne, one su uvek samo broj, da se pokrenu i iskoriste svoje slobodno vreme da pruže svome telu ono što je najbolje, odnosno da uvide da fizička aktivnost nije „bauk“ 😁 već samo dodatno gorivo za naš organizam.

|

Kategorija: Trkačke priče

Ivan Dlačić - trkačka priča

Zdravo drugari! Ja sam Ivan Dlačić, imam 32 godine, iz Čačka sam, tačnije iz Ljubića. Zadnjih 11 godina živim u Beogradu. Kao mali trenirao sam fudbal, košarku, atletiku, bavio se plesom. Lutao po sportovima kao i sva deca. Uvek se vraćao onom pravom, osnovnom trčanju, atletici “KRALJICI SPORTOVA”. U čemu se i danas pronalazim i veoma sam ponosan na to. Želju za atletikom probudili i prvi moji uzori bili su oni koji su mi najbliži, otac Milan i stric Dragan Dukanac.

|

Kategorija: Trkačke priče

Ivan Miškeljin - 10 godina trčanja

“10 godina je prošlo od kada trčim. Mnogo sam drugačiji danas nego kada sam počeo trčati. Trčanje je nekako sraslo uz mene kao i ja uz njega. Postali smo jedno biće. Dalo mi je odgovore na mnoga pitanja. Kad god bih imao neki problem i tražio odgovor nakon istrčanog treninga bih našao rešenje.” “Godinama pokušavam da shvatim, šta je to što vezuje ljude? Koja je to vrednost koja me povezuje sa onima pre mene i onima koji će doći posle?

|

Kategorija: Trkačke priče

Trčanje Priča

Dragi čitaoci, ova priča će vas možda motivisati da i vi napišete svoja iskustva. Nikada ne znate, možda baš vaše reči mogu pokrenuti ostale ljude da uživaju u svim emocijama koje trčanje nosi sa sobom, zato ne budite sebični i lenji nego pišite. Kada sam shvatio da neću igrati košarku na nivou o kome sam sanjao bilo mi je potrebno nešto da tu krizu prebrodim. Nisam bio u mogućnosti da kao neka deca odu na tenis, plivanje, ronjenje ili neke druge sportove gde je oprema bila skupa i u tom trenutku za mene nezamisliva.

|

Kategorija: Vesti

Šta je plućna hipertenzija?

Plućna hipertenzija je retka, izuzetno teška i smrtonosna bolest. Pogađa uglavnom mlade osobe uzrasta između 20 i 40 godina. Bez adekvatne terapije, prosečan životni vek im je kraći od 3 godine. Lek još uvek nije pronađen. Simptome koje imaju oboleli od PH su više specifični za neke druge bolesti. Osoba sa PH prosečno poseti više od troje specijalista i potroši više od tri godine života tragajući za pravom dijagnozom.

|

Kategorija: Vesti

Hadži Lazar Filipović je zvanični promoter II čačanskog polumaratona

Trčanje se na ulice Čačka vratilo 2018. trkom na 10km. Imali smo veliku čast da je promoterka “TrkaČa 2018” bila proslavljena jugoslovenska i srpska atletičarka, svetska rekorderka Vera Nikolić. Godinu dana kasnije promoterka I čačanskog polumaratona bila je mlada nada srpske atletike Ivana Ilić. Ponosno objavljujemo da je paratriatlonac i srpski reprezentativac, Hadži Lazar Filipović zvanični promoter II čačanskog polumaratona. Upavo Lazar je bio pobednik “TrkaČa 2018” i tako kao domaći takmičar na najbolji način obeležio povratak uličnih trka u Čačak.

|

Kategorija: Vesti

Čačak je domaćin prvenstva Srbije u polumaratonu!

Sa posebnim zadovoljstvom objavljujemo da će Čačak 27.9.2020. biti domaćin prvenstva Srbije u polumaratonu. U okviru tog događaja biće održan II čačanski polumaraton. Srpski atletski savez ukazao nam je ogromno poverenje prepoznavši atletski klub ČAAK i grad Čačak kao dobre i dostojne domaćine za ovo važno takmičenje. Trudićemo se da opravdamo ukazano poverenje i na najbolji način prezentujemo Čačak pred takmičarima i svim gostima koji tog dana posete naš grad.

|

Kategorija: Vesti

II čačanski polumaraton imaće i humanitarni karakter

Ove godine trčaćemo i za druge. Drugi čačanski polumaraton će imati i humanitarni karakter Organizovanjem sportskih manifestacija u našem gradu u protekle dve godine stvorili smo prepoznatljiv imidž, koji podrazumeva brigu o potrebama svih građana, uključujući i osobe ometene u razvoju, za koje će i ove godine biti organizovana trka na 200m pod sloganom „Svi smo pobednici”. Kao organizatori odlučili smo se da odemo korak dalje i deo novca prikupljen kroz kotizacije i sponzorstva doniramo u HUMANITARNE SVRHE.

|

Kategorija: Vesti

Prijave za II čačanski polumaraton su zvanično otvorene!

Poštovani trkači i prijatelji sporta, obaveštavamo vas da su prijave za II čačanski polumaraton zvanično otvorene! Držimo dato obećanje i ove godine nastavljamo gde smo stali. Atletski klub ČAAK i grad Čačak vas pozivaju na drugi čačanski polumaraton. Ovogodišnji događaj za nas kao organizatore i grad Čačak će biti posebna odgovornost jer nam je Srpski atletski savez učinio veliku čast dodelivši nam organizaciju državnog prvenstva u polumaratonu. Potrudićemo se da i ove godine budemo dobri domaćini svim gostima koji tog dana posete naš grad.

|

Kategorija: Ishrana

Hranljive materije - nutritijenti

Tekst je preuzet sa sajta fitnesmreza.com Nutrijenti su sastojci u hrani koji utiču na normalno funkcionisanje organizma. Zahvaljujući njima telo dobija energiju i zaštitu. Osnovna podela nutrijenata je na makronutrijente i mikronutrijente. U makronutrijente spadaju: voda, ugljeni hidrati (šećeri), proteini (belančevine) i lipidi (masti), dok u mikronutrijente spadaju vitamini i minerali. Neadekvatan dnevni unos nutrijenata u smislu kvantiteta i kvaliteta manifestovaće se loše na organizam. Ugljeni hidrati Ugljeni hidrati su materije koje nam daju energiju za fizički i mentalni rad.

|

Kategorija: Trening

Plan trčanja od 12 nedelja za početnike

Ovaj je tekst je preuzet sa sajta fitnesmreza.com Pre svakog treninga se treba zagrevati, a nakon treninga istezati. Zagrevanje nam priprema mišiće za eksplozivnije i snažnije pokrete i sprečava mogućnost od povrede. Nakon treninga je važno istezanje mišića jer doprinosi njegovom oporavku i izbeći ćete upalu.

Starije vesti